Magnezij je uključen u različite procese u tijelu, uključujući napredak mišića, kontrolu šećera u krvi, funkciju živaca i regulaciju krvnog pritiska.

Ljudi s najvećim nivoom magnezija u organizmu imaju 40 posto manji rizik od smrti u odnosu na one koji imaju niži nivo magnezija.

Institut za medicinu preporučuje dnevnu dozu od 400 do 420 mg magnezija, a kako biste bili sigurni da unosite savršenu dozu magnezija, u svoju prehranu uvrstite neke od ovih namirnica:

Badem

Ovo je jedna od zdravih grickalica koje bi uvijek trebali imati pri ruci. Jedna porcija pečenog badema od 28 grama sadrži 76 mg magnezija.

Indijski oraščić

Još jedna grickalica, koja će vas brzo zasititi, a predstavlja sjajan izvor magnezija. Porcija indijskog oraščića od 28 grama sadrži 5 grama proteina i 77 mg magnezija.

Blitva

Ovo zeleno lisnato povrće je sjajan dodatak bijelom mesu ili ribi. Pola šoljice pripremljene blitve sadrži 75 mg magnezija.

Špinat

Još jedno zeleno povrće koji bi trebalo postati dio vaše prehrane zbog bogatstva nutrijenata koje sadrži. Koristite ga u okviru salate ili sendviča. Pola šoljice kuhanog špinata sadrži 79 mg magnezija.

(hayat.ba)