Pozdravite se sa nadutošću – deset namirnica koje “smanjuju” trbuh

239
Nemoguće je odoljeti svim tim mirisima hrane, posebno za vrijeme blagdana, ali onda se sjetimo kako ćemo samo zbog jednog zalogaja biti naduti cijeli dan. Međutim, nisu sve vrste hrane iste, pa tako svaka neće izazvati nadutost. U nastavku pročitajte deset namirnica koje vizualno smanjuju trbuh.
  1. Bademi – bogati su vitaminom E pa tako djeluju na izgled kože tj. koža će izgledati mlađe, također su bogati i omega 3 kiselinama i proteinima, ali izbjegavajte industrijski posoljene bademe jer sol djeluje na nadutost.
  2. Čaj od mente, đumbira ili kamilice – umanjuju vjetrove koji se nalaze u tjelu te na taj način sprječavaju opseg struka.
  3. Slatko voće – najviše jabuke i grožđe utječu na nadutost pa ih je najbolje zamijeniti voćem poput malina, grejpfruta i jagoda.
  4. Šparoge – potiču rad probave i crijeva te sprječavaju nadutost.
  5. Grčki jogurt – odličan je izbor probiotika, posebno uz dodatak bobičastog voća koji štiti zdravlje probavnog trakta
  6. Celer – stapak celera uronite u namaz od slanutka, vlakna osiguravaju sitost i zdravlje probavnog trakta.
  7. Bijelo meso piletine – ili bilo koja druga namirnica bogata dijetalnim proteinima odlično pokreću metabolizam i pomažu u bržem sagorijevanju kalorija.
  8. Papaja – sadrži probavni enzim i ubrzava prolazak hrane kroz organizam.
  9. Polovica avokada – avokado je prepun zdravih masti koje zasićuju organizam.
  10. Čaša obične vode – potiče izbacivanje toksina iz tijela i ubrzava metabolizam i probavu.