Vježbanje u trudnoći poželjno

67

Vježbanje tokom trudnoće može učiniti čuda za vaše i bebino zdravlje. Vaše tijelo će se jako brzo mijenjati i te promjene ćete i te kako dobro primjećivati. Treba da ostanete aktivni onoliko koliko vam tijelo dopušta.

Važno je posavjetovati se s doktorom o svim prethodnim navikama vježbanja i prehrani. Tek tada će vas moći uputiti na pravilan program vježbanja koji će odgovarati vašem fizičkom i mentalnom stanju.

Neke žene već na samom početku trudnoće osjećaju da nemaju jednaku izdržljivost kao prije. Vrlo vjerovatno ćete osjetiti poteškoće s disanjem tokom uobičajenih kardio vježbi. Osluškujte tijelo jer ono prolazi kroz velike promjene. Fizička kondicija može pasti za čak 50 odsto, a za vas je važno da se ne forsirate.

Nemojte biti razočarani zbog slabijeg intenziteta treninga. Zapamtite da i manje fizičke aktivnosti donose prednosti za vas i bebu.

Hidratacija tijela je naročito važna tokom trudnoće, stoga nemojte dopustiti da vas česti odlasci u toalet obeshrabre.

Možda ćete na početku trudnoće imati jutarnje mučnine pa tih dana nećete ni moći vježbati. Sve poteškoće se ublažavaju na kraju prvog tromjesečja. Osjećaćete se bolje i naviknućete se na trudnoću. Energija će se vratiti pa ćete se bez problema posvetiti vježbanju.

(nezavisne.com)