Poveži se s nama

Lifestyle

Namažite med i cimet na hljeb i jedite svaki dan: Evo zašto!

Published

on

Znanstvenici potvrđuju da je med vrlo učinkovit u liječenju mnogih bolesti, a u kombinaciji s cimetom, postaje smrtonosno oružje protiv virusa, visokog kolesterola i šećera, te drugih neprijatelja našeg zdravlja.

Možda zvuči nevjerojatno, ali mješavina meda i cimeta zaista liječi skoro sve bolesti. A što je najbolje, ove relativno jeftine namirnice možete nabaviti u svim većim radnjama.

Znanstvenici potvrđuju da je med vrlo učinkovit u liječenju mnogih bolesti, au kombinaciji s cimetom, postaje smrtonosno oružje protiv virusa, visokog kolesterola i šećera, te drugih neprijatelja našeg zdravlja, piše “Kurir“.

Srčane bolesti

Napravite pastu od meda i cimeta u prahu. Namažite je na kruh umjesto marmelade i jedite to redovito za doručak. Ovo će smanjiti razinu kolesterola u arterijama i spriječiti srčani udar.

Artritis

U čaši vruće vode promiješajte dvije velike žlice meda i jednu žličicu cimeta u prahu. Popijte to ujutro i navečer. Kod redovitog konzumiranja može pomoći izlječenju čak i kroničnog artritisa.

Infekcije žučnog mjehura

U čaši mlake vode promiješajte dvije velike žlice cimeta u prahu i jednu žličicu meda. Pijte to svaki dan. Ovo će uništiti mikrobe u žučnoj kesi.

Kolesterol

Promiješajte dvije velike žlice meda i tri žličice cimeta u velikoj čaši čaja. Kada to popijete, nivo kolesterola će se sniziti za 10 posto u roku od dva sata.

Prehlada

Ako patite od prehlade, uzmite jednu veliku žlicu meda sa jednom četvrtinom žlice cimeta. Uzimajte to tri dana za redom. Ovo će riješiti prehladu, kronični kašalj i začepljenje sinusa.

Bol u želucu

Med u kombinaciji s cimetom izliječit bol u želucu. Uzimajte to redovito kako biste iskorijenili čir na želucu.

Imunološki sustav

Dnevno uzimanje meda i cimeta u prahu osnažuje imunitet i štiti organizam od bakterija i virusa

Gripa

Španjolski liječnici su otkrili da med sadrži prirodne sastojke koji ubijaju viruse i štite od gripe.

Mršavljenje

Prokuhajte med i cimet u prahu u čaši vode. Pijte to svako jutro na prazan želudac – pola sata prije doručka. Kod redovnog konzumiranja, pomoći će pretilim osobama smršaviti.

Zadah iz usta

Stanovnici Južne Amerike svako jutro ispiru usta toplom vodom, pomiješanom s jednom žličicom meda i cimeta. Ovo im pomaže da zadrže svježinu daha tijekom cijelog dana.

(haber.ba)

Click to comment

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Lifestyle

Idealno za bajramsku sofru: Baklava sa slatkim kajmakom na dva načina

Published

on

Bajramsku sofru nemoguće je zmisliti bez baklave. Najčešće se priprema sa orasima, ali posljednjih godina domaćice ovu poslasticu prave i sa lješnicima, bademima, pistacijama.

No, baklava se, istina one modernije varijante, može pripremiti i sa suhim šljivama, čokoladom, a mi predlažemo i jedan stari, pomalo zaboravljeni recept – baklavu sa slatkim kajmakom.

Evo kako ćete je pripremiti na dva načina.

Prvi način

Potrebni sastojci: 300 g gotovih jufki, 3 jaja, 150 g griza, 200 g slatkog kajmaka, 60 g šećera, malo kore i soka od limuna, 100 g maslaca.

Agda: 400 g šećera, 4 dcl vode.

Postupak pripreme:

Slatki kajmak se skida sa ukuhanog mlijeka. Za recept možete koristiti mlijeko sa tri i po posto masnoće (1,5 l), pa mu dodati slatko vrhnje od 38 posto masnoće (0,5 l), i kuhati na niskoj temperaturi dok se ne pojavi deblji sloj kajmaka.

Potom pustiti da se ohladi, skinuti kajmak, pa ponoviti postupak kuhanja tri do četiri puta.

Recept je sa osam listova jufki koje ćete prepoloviti.

Maslac otopiti na laganoj vatri, za premazivanje jufki.

U dubljoj posudi umutiti fil od kajmaka, šećera, griza i žumanaca.

Bjelanca umutiti u čvrsti snijeg i dodati u smjesu sa kajmakom.

Sve dobro sjediniti.

Tepsiju premazati maslacem i početi slagati baklavu.

Na dno tepsije staviti sedam jufki, svaku premazati maslacem, pa filom. Postupak ponoviti još jednom i na kraju opet dodati sedam jufki.

Kad se jufke izrežu u veličinu tepsije, ostane viška, pa taj višak možete staviti u sredinu da bi bilo po sedam redova.

Baklavu izrezati, oštrim nožem, premazati maslacem i peći na 200 stepeni Celzijusa dok ne dobije lijepu boju. Ako je temperatura jaka, smanjiti malo, pa peći baklavu oko 35 do 40 minuta.

Za agdu vodu i šećer prokuhati, pa pustiti da kuha tri minute.

Pečenu baklavu ostaviti da se malo ohladi. Mlaku baklavu zaliti mlakom agdom.

Baklavu dobro ohladiti, najbolje prekop noći.

Tepsija za ovu baklavu je veličine 32×22 centimetra.

Savjet: U fil možete staviti grožđice.

Drugi način

Potrebni sastojci za fil: 4 jaja, 4 kašike meda, 30 dkg slatkog kajmaka (skinutog sa kuhanog mlijeka), 10 dkg badema.

Agda: 70-100 dkg šećera, limunov sok, voda.

Još je potrebno: jufke (napravljene uz dodatak jednog žumanca).

Postupak pripreme:

Umutite žumanca, umješajte med i kajmak. U ovu smjesu dodajte čvrsto umućena bjelanca. Na kraju dodajte i mljevene bademe.

U namašćenu tepsiju složite četiri jufke, svaku začinite rastopljenim maslacem. Na posljednju stavite fil. Postupak ponavljajte dok ne potrošite sve jufke i fil.

Pecite baklavu 10 minuta na jačoj i 30 minuta na slabijoj temperaturi.

Za to vrijeme napravite agdu (stavite šećer u vodu, ali tako da bude uronjen jedan do dva centimetra).

Pečenu baklavu izrežite na kocke ili rombove, zalijte toplom agdom i vratite u isključenu prohlađenu rernu gdje treba ostati do jutra.

Continue Reading

Lifestyle

Ne odustajte od fizičke aktivnosti, a evo i zašto

Published

on

Ukoliko radite od kuće i sjedite za računarom, vaša fizička aktivnost je minimalna i uskoro će vas zaboljeti leđa. Ipak, to ne znači da biste trebali tražiti neko dodatno vrijeme da biste išli u fitness centar ili duge šetnje.

Vježbati možete i od kuće i to sjedeći, tokom pauze dok radite za kompjuterom. Nedostatak fizičke aktivnosti, prema pravilu, vodi u razvoj dijabetesa, srčanih problema i lošeg rada bubrega…

Početni položaj

Lakat – koljeno – Ispravite kičmu ne oslanjajući se na naslon stolice. Dlanove stavite na potiljak. Podignite desno koljeno ka grudima, a lijevi lakat priljubite uz desno koljeno. Vratite se u početni položaj. Ponovite 15 puta naizmjenično suprotan lakat – suprotno koljeno.

Rotiranje trupa – Sjedite na ivicu stolice s razdvojenim nogama. Ruke ispružite u ravni ramena. Nagnite trup blago ka naprijed i desnom rukom zamahnite ka lijevom stopalu dok ga ne dodirnete. Vratite se u početni položaj, pa lijevom rukom zamahnite ka desnom stopalu. Uradite 20 ponavljanja za svaku stranu.

Ustranu – Sjedite na ivicu stolice, kičmu držite uspravno. Oslonite se rukama na rukohvate. Nagnite tijelo ustranu, oslanjajući se na jedan sjedalni mišić. Spojite noge i podignite koljena ka grudima. Vratite se u početni položaj. Ponovite vježbu naginjući se na drugu stranu. Uradite od 10 do 20 ponavljanja za svaku stranu.

Ispravite kičmu

Koljeno na grudi – Dok sjedite ispravite kičmu, ne oslanjajući se na naslon stolice. Stopala su na podu, razmaknuta u širini kukova. Podignite desno koljeno ka grudima i istovremeno uvucite stomak. Prilikom podizanja stavite ruke na potkoljenicu da biste što bolje istegli donje trbušne mišiće. Ponovite vježbu 20-30 puta naizmjenično podižući lijevu i desnu nogu, prenosi avaz.ba.

Continue Reading

Lifestyle

Zašto su pistacije odlična grickalica

Published

on

Danas su bademi i indijski oraščići jedni od najpoznatijih vrsti orašastih plodova, a šta je s često zaboravljenim pistacijama?

Kad želite nešto zdravo, hrskavo i lako za jesti u pokretu orašasti plodovi svih vrsta – bademi, kikiriki, indijski oraščić – odlična su opcija, a uzevši u obzir da su orašasti plodovi dobri izvor masti, vlakana i proteina uz obilje različitih vitamina i minerala  odličan su izbor i zbog zdravlja.

Istraživanja navode da konzumiranje orašastih plodova može zaštititi od kardiovaskularnih problema poput srčanih bolesti i visokog krvnog tlaka kao i dijabetesa tipa 2.

Možda vam čak mogu pomoći da održite zdravu težinu.

Zdravstvene koristi pistacija:

Iako možda nije tako popularna poput badema i pistacija je jako dobra za vas.

“Pistacije imaju puno hranjivih tvari i dobre su za zdravlje”, rekla je Kim Larson, nutricionistica Total Healtha u Seattleu za Woman’s Health.

1. Odličan izvor vlakana

“Vlakna su važna za niz različitih aspekata našeg zdravlja, kao što su pravilno funkcionisanje probave  i pomaganje u održavanju zdrave težine. Budući da vlakna povećavaju sitost, pistacije mogu zapravo pomoći u kontroli težine ako se jedu u odgovarajućim količinama”, kaže Larson.

2. Pistacije su manje kalorične od većine ostalih orašastih plodova

Sa 159 kalorija na 25 grama pistacije su jedna od manje kaloričnih vrsta orašastih plodova. Sto grama pistacija sadrži 550 kalorija, dok 100 grama lješnjaka sadrži 630 kalorija, 670 kalorija sadrži 100 grama oraha dok 100 grama makadamija oraha imaju čak 720 kalorija.

3. Pune su antioksidansa

“Zbog svoje jedinstvene ljubičaste i zelene boje, pistacije mogu imati više antioksidansa i jače protivupalno djelovanje od ostalih orašastih plodova”, kaže Angelone. Ove boje uzrokuje hranjiva tvar lutein povezan s beta-karotenom i vitaminom A te antocijaninom.

Continue Reading