Najava: Radionica o pravima potrošača u Kaknju

Zbog sve drastičnijih poskupljenja, svijest građana kako utrošiti teško zarađeno i za to dobiti odgovarajući kvalitet počela se buditi. Iako primjećuju nepravilnosti pri kupovini, mehanizme za zaštitu svojih prava potrošači ne koriste koliko bi mogli.

U Kaknju, još od 2017.godine postoji Udruženje potrošača “Potrošač” Kakanj. Kako bi što bolje prezentirali rad udruženja, podigli svijest građana i upoznali potrošače sa njihovim pravima, Udruženje “Potrošač” organizuje radionicu o temi “Osnovna prava potrošača u BiH prema zakonu o zaštiti potrošača”, koja će se održati u srijedu 16.11. u zgradi Općine – sala vijeća, sa početkom u 17h.

“U Bosni i Hercegovini postoji Zakon o zaštiti potrošača, kao i nekoliko značajnih institucija koje bi trebale nadzirati njegovo provođenje. Ipak, zbog nepoznavanja regulative i inertnosti samih potrošača, mnoge nepravilnost ne budu sankcionisane. Upravo iz tog razloga, kako bi stvorili aktivnog potrošača svjesnog svojih prava i obaveza, mi organizujemo radionicu “ – rekla nam je Sanja Kubura članica U.O. Udruženja i voditeljica projekta.

Na pitanje koja su to osnovna prava potrošača Sanja Kubura kaže:

Neki od najčešćih slučajeva kršenja prava potrošača su da je jedna cijena istaknuta na polici a druga na kasi, upravo u ovom pomenutom slučaju potrošač je dužan da plati cijenu istaknutu na polici, a ne onu na kasi, često imamo i slučajeve gdje se prodavala roba na sniženju, bila je roba na sniženju u određenom košu. Sva ta roba koja stoji u određenom košu, ako ima grešku, to mora biti naznačeno, a ne da vi dođete kući i uočite neki nedostatak”, kaže Sanja Kubura, članica UO u Udruženju potrošača Općine Kakanj.

Ukoliko u ovakvim slučajevima kršenja prava potrošača u trgovinama odbiju da postupe po Zakonu o zaštiti potrošača, obratite se Udruženju “Potrošač” Kakanj koje će u saradnji sa nadležnim inspekcijama riješiti problem.

Udruženje zaprima upite i pritužbe potrošača telefonom, e-mailom, poštom i ličnim dolaskom na adresu sjedišta Udruženja: 7. Muslimanske broj 23, ostvarujući time neposredne kontakte sa potrošačima u prostorijama Udruženja. Kontakt telefon/fax: 032/556-945, e mail udruzenjepotrosac.kakanj@gmail.com

Pored svega, bitno je napomenuti da, pored prava, postoje i obaveze potrošača. A to su: prilikom kupovine provjeriti cijenu, pročitati deklaraciju, provjeriti ispravnost zaračunatog iznosa i, ono najbitnije, sačuvati račun i garantni list, jer bez toga svaki daljnji korak je onemogućen.

U suštini najbolja zaštita potrošača je njegova edukacija, o tome na šta se, i kome se može žaliti.
Zato još jednom informacija za sve zainteresovane da će se radionica o temi prava potrošača održati u srijedu 16.11. 2022.g. Sa početkom u 17 u zgradi Općine-sala vijeća.

Povezani članci

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Back to top button