Evo na koji način prodavači kamufliraju staro voće i povrće

Vrijeme jeseni i priprema za zimu je ujedno i vrijeme kada moramo jačati imunitet i obratiti pažnju na zdravu ishranu. U toj pripremi, naizostavno je voće i povrće, da je svježe i kvalitetno.
Trgovinama se ne isplati bacati proizvode koji se ne prodaju. Kako bi izbjegle gubitke, trgovine često koriste strategije da vas navedu da kupite voće i povrće koje je manje svježe. Ovo uključuje postavljanje proizvoda kojima se bliži rok trajanja na vidljiva i lako dostupna mjesta, dok svježiji proizvodi ostaju skriveni na dnu ili iza izloženih namirnica.
Jedan od čestih znakova ovakvih manipulacija je kada zaposlenici “prebiru” po voću ili povrću bez kolica sa svježim zalihama. U tim slučajevima, oni samo premještaju proizvode – svježije guraju na nepristupačna mjesta, dok manje svježe stavljaju na vrh kako bi ih kupci prvo primijetili i kupili.
Kako odabrati najbolje voće i povrće?
Pronađite skrivene plodove. Na dnu gajbi ili iza izloženog voća često se nalaze svježiji proizvodi.
Razmotrite namjenu. Ako kupujete voće za kuhanje, prezreli plodovi mogu biti čak i ukusniji. Međutim, za svježu konzumaciju birajte čvrste plodove koji će sazrijevati kod kuće.
Posmatrajte zaposlenike. Ako vidite da premještaju voće bez dopunjavanja zaliha, to može biti znak da su svježiji proizvodi namjerno skriveni.
Iako trgovine često koriste ove strategije, kupci mogu preuzeti inicijativu i istražiti ponudu. Prava taktika može vam pomoći da pronađete kvalitetnije proizvode, uštedite novac i osigurate da vaše voće i povrće dulje traje kod kuće.
Svaki odlazak u trgovinu prilika je za pažljiviji odabir – ne dopustite da vas prvi dojam zavara, piše Faktor.ba.
faktor.ba
Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen ovdje krši Vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe i prigovore možete slati na e-mail radiokakanj@bih.net.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal Radio Kaknja nema obavezu postupiti po istim.
Stavovi izraženi u tekstu iznad, ukoliko je naveden izvor, ne predstavljaju stavove portala Radio Kakanj. Komentari na društvenim mrežama ne predstavljaju naše stavove te su odgovornost autora komentara.